В окупованому Мелітополі перевізників штрафуватимуть за запізнення — графіку ніхто не дотримується

В оккупированном Мелитополе перевозчиков будут штрафовать за опоздания - график никто не соблюдает

фото із пропагандистського сюжету

До повномасштабної війни в Мелітополі ніхто й не згадував, що таке чекати транспорт по півгодини. Маршрутки їздили кожні 5-10 хвилин.

А після 19:00 життя в місті не закінчувалося. Але з приходом «асвабадітелей» усе змінилося не в кращий бік.

Приватний транспорт зник, а автобуси — рідкість

Приватні маршрутки зникли, зате з'явилися «білі автобуси» — муніципальні. Щоправда, знайти їх на зупинці ще треба постаратися. Бо з обіду до вечора за розкладом — чотири години мертвого часу. А після 19:00 громадський транспорт у місті взагалі перестає існувати.

Взимку люди змушені годинами мерзнути на зупинках в очікуванні автобусів і маршруток, які ходять з величезними інтервалами або зовсім ігнорують пасажирів. Водії регулярно виправдовують тривалі затримки технічними несправностями, проте пасажири не вірять цим поясненням. Автобуси ходять абияк, розклад руху існує лише на папері, а водії демонструють відверту зневагу до пасажирів.

Околиці Мелітополя — поза розкладом

— Про Красну Гірку, Юрівку та інші околиці згадують тільки тоді, коли потрібно відзвітувати про «успіхи». Там автобуси не їздять у принципі, а Центральний ринок взагалі випав з офіційного розкладу. Вибратися з цього району після другої години дня — це вже рівень квесту, а не повсякденне завдання, — розповідають РІА Південь мелітопольці. 

Фейкове «міністерство транспорту» рапортує: на маршрутах нібито працюють 52 автобуси. Скільки з них виїжджають на маршрут — історія замовчує.

Сільська логістика — як виживання в польових умовах

Особливо весело живеться в селах. З Новобогданівки можна виїхати о 8:20, а повернутися до 13:30 — не встиг, значить, ночуєш у кого вийде. З Олександрівки автобус приїжджає в Мелітополь якраз о 8:00 — якраз до початку робочого дня.

— Встиг — герой. Запізнився — звільнення. Ціна поїздки при цьому — 100 рублів, хоча обіцяли 30. Але кому зараз легко? — кажуть місцеві жителі. 

Мешканці Новомиколаївки мають три рейси на день. Останній — о 16:30. Робота? Навчання? Та кому це треба. Місцеві кажуть, що в селі роботи немає, а в місті люди не можуть влаштуватися через те, що не встигають дістатися додому.

Штрафи — замість автобусів

За «порушення графіка руху» хокупаційна влада хоче ввести штрафи. Сьогодні в Державній Думі РФ обговорюють ініціативу однієї з політичних сил Росії щодо впровадження штрафів для перевізників за порушення розкладу руху громадського транспорту. На думку партії, такий захід допоможе забезпечити стабільність у графіках руху, підвищити впевненість пасажирів і поліпшити якість обслуговування.

Здавалося б, штрафувати потрібно представників влади за повну відсутність адекватної транспортної системи, але винні, на думку партійців, лише одні водії. Бо хтось же має бути крайнім?

Від автора 

Тож, дорогі мелітопольці можуть бути спокійні. Якщо ви стоїте на зупинці вже сорок хвилин і автобус так і не приїхав — радійте. Можливо, десь там хтось отримає штраф. А ви отримаєте пішу прогулянку і ще одне нагадування про те, як працювала система до «звільнення».

скрін окупаційний ресурс

Джерело

Новини Запоріжжя