Українці добре пам'ятають, як у Мелітополі до війни працювали служби доставки. "Русский мир" показав, що в сервісі може бути не виявлено, власне, сервісу.
Відгук про службу доставки Yes з сумнозвісного wildberries розповіла мешканка Мелітополя. Спочатку, за її словами, все було нормально, але недовго:
— Замовлення робила часто, 3-4 рази на тиждень на різні суми, спочатку все було добре, доставки приходили вчасно і швидко. Але тут у них змінилося начальство і щось пішло не так, доставки стали затримувати, менеджери морозяться, останнє моє замовлення було — це сушарка і басейн на суму 5500₽ і наступного дня я ще замовила памперси на суму 1700. Сиджу чекаю, минає 3 тижні, а моїх замовлень так і немає, я починаю їм писати, вони то морозяться, то не відповідають, то за тиждень дзвонять і кажуть, що оплачу 1700₽, вони не бачать, нібито я їх і не приносила, але я то знаю, що приносила їм у магазин. У підсумку минуло більше місяця і мій басейн знайшовся, вони його не тим номером підписали і він стояв там місяць. 1700₽ за памперси вони так і не повернули, просто відморозилися. Не раджу цю службу доставки, будете місяцями чекати на свої посилки, — пише мешканка Мелітополя.
Мелітопольці підтримали думку дівчини. Сервіс на болотах, однозначно, огидний, і мелітопольцям, на відміну від росіян, є з чим порівнювати.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про навколосвітню подорож посилки з Києва до Мелітополя, яка так і не доїхала до окупованого міста, незважаючи на значну суму доставки, яку сплатив клієнт.