Перегар адміністратора і чорний салат: нові стандарти сервісу «по-російськи» в окупованому Мелітополі

Перегар администратора и черный салат: новые стандарты сервиса "по-русски" в оккупированном Мелитополе

Сервіс "по-російськи" в тимчасово окупованому Мелітополі продовжує пробивати дно і торкнувся всіх сфер обслуговування, від магазинів до ресторанів.

Якість товару або їжі, ставлення персоналу стало в рази гіршим після того, як прийшли окупанти і підім'яли під себе місцевий бізнес.

Варто зазначити, що «руський мір» особливо позначився на закладах громадського харчування. За України кафе та ресторани були візитівкою інтеркультурного Мелітополя. А прийшли окупанти, відібрали у колишніх власників всі заклади і перетворили їх на «ригаловки».

Чергова скарга надійшла на "Монако" (Monaco) — невдоволення сервісом у закладі вже непоодиноке явище. Клієнтка замовила салат "Грецький", але отримала зовсім не те, що очікувала.

— У меню було написано, що там буде сир фета, огірки, помідори, солодкий перець, оливки і листя салату. У салаті було всього 4 шматочки сиру і 4 оливки. І це на весь салат! — обурюється відвідувачка.

Але головний сюрприз чекав її далі. Замість салату в страву поклали руколу. За словами дівчини, вона гостра і зазвичай йде до м'ясних страв, а не до овочевого салату.

— У меню нічого не сказано про руколу. І офіціант теж нічого не сказав. Але ж це важливо! У людей бувають різні алергії, комусь не можна гостре! — підкреслює вона.

1

Цей випадок показує, як змінилося обслуговування в кафе міста після окупації. Люди все частіше скаржаться, що страви не такі, як написано в меню. Це може бути небезпечно, особливо для тих, у кого є алергія на деякі продукти.

Не кращою виявилася кухня і в Грін Хаус (Greеn House). У страві таки пристосовували листя салату, але явно "підгуляле".

— Замовляли цезар, лист салату був не свіжий, по ньому видно, що йому більше тижня, він млявий і чорний уже був, жахлива гіркота.

Ось тільки в нових реаліях сервісу "по-російськи" ви ризикуєте нарватися не тільки на зниклі інгредієнти в страві, а й на відверте хамство. Коли дівчина покликала адміністратора, та зі свого боку виконала другу умову обслуговування в окупації.

— Адміністраторка жахлива, нахамила, стверджувала на підвищених тонах, що салат свіжий. Так крім салату була одна креветка, і то з льодом.

1

Мабуть, салати в Грін Хаус — явно не коронна страва. У коментарях під постом знайшлося чимало людей, які відзначили огидний сервіс і низьку якість страв.

— Замовив салат "33 богатирі", залишився незадоволений тим, що салат був темний і несмачний (тим паче, його було занадто багато), також 1 креветка, дуже маленька. Солі я взагалі там не відчув + у солянці теж нічого не було. Офіціант нецензурно висловлювався! А собаки на задньому дворі кидалися, ледь не кусаючи за ноги, — розповідає мешканець Мелітополя.

1

Судячи з усього, закладу потрібно переглянути свою політику і всерйоз взятися за якість їжі, адже з таким успіхом відвідувачів у них не залишиться.

— Салат з вугром як величезна калюжа. Від вугра там було максимум шкурочка, так ще й додумалися покласти обрізану зелену середину помідора. Чекали і напої, і рахунок хвилин по двадцять. А років 10 тому був гарний заклад, тихий і з гарною кухнею. Нікому не раджу, — зазначила авторка ще одного коментаря.

1

Джерело

Новини Запоріжжя