Обов’язково дістане HIMARS, — експерт про запуск окупантами нового залізничного сполучення «Волноваха — Мелітополь»

Обязательно достанет HIMARS, - эксперт о запуске оккупантами нового ж/д сообщения "Волноваха - Мелитополь"

Російська армія в Мелітополі відчуває серйозні проблеми із забезпеченням. Відбувається це через проблеми з логістикою. Пов'язано це насамперед зі станом Керченського мосту, а також фактичним знищенням ЗСУ поромної переправи.

Багато військових експертів вважають, що падіння Вугледара значно поліпшить логістику ворога на Мелітопольщині, адже дасть змогу запустити в Мелітополь залізничне сполучення з великого транспортного вузла у Волновасі, який тепер не перебуває в зоні вогневого ураження ЗСУ.

В умовах вичерпного грошового потоку росіяни намагаються об'єднувати прагматичні військові та ідеологічні цілі. Запуск окупантами залізничного сполучення на окупованій частині півдня — приклад такого підходу. Такою думкою поділився експерт з питань національної безпеки Іван Варченко, коментуючи слова радника міського голови Маріуполя Петра Андрющенка про те, що росіяни тепер можуть користуватися залізницею від Волновахи (Донецька обл.) до Мелітополя (Запорізька обл.).

Варченко пояснює: з одного боку, окупанти намагаються створювати пропагандистську картинку розвитку окупованих територій із багатомільярдними інвестиціями, з іншого — їм справді необхідно вирішувати питання логістики як обов'язкової умови для успішних операцій.

«І, звичайно ж, головне в цьому — комунікації, дороги, зокрема залізниці. Так, зрозуміло, що їм із кожним днем дедалі важче це робити, оскільки грошей немає, оскільки українські Сили оборони з кожним днем збільшують радіус ефективності дії своєї зброї відплати… А російської корупції ніхто не відміняв. І ми розуміємо, що кожен проєкт, який реалізується на окупованих територіях, це той проєкт, який коштує в рази більше, ніж він коштував би для будь-якої цивілізованої держави, оскільки російська корупція, звісно, потребує дедалі більших і більших ресурсів… Але вони вимушені це робити, об'єднувати і прагматичні інтереси, й ідеологічні», — коментує експерт з питань нацбезпеки.

Водночас він упевнений, що це залізничне сполучення не вирішить проблем російських окупантів.

«Нічого особливо серйозного залізниця «Волноваха — Мелітополь», звичайно ж, вирішити не може. Для того щоб забезпечити логістику всіх російських окупаційних військ на цій території, потрібні десятки подібних проєктів, чого, звичайно ж, російська економіка не може собі дозволити. А те, що вона собі дозволить, обов'язково дістане HIMARS наших партнерів в українських руках, або нашу українську зброю, яка у нас точно стає більшою і надійнішою», — підсумував Іван Варченко.

Раніше військовий експерт Владислав Селезньов висловив думку, що дорога, якою окупанти з'єднали Ростов-на-Дону з окупованим містом Маріуполь на Донеччині, дасть змогу забезпечити ресурси, можливо, для масштабування дій у Донецькій та Запорізькій областях.

Джерело

Новини Запоріжжя