Імітація казино-геймінгу залучає людей до соціальних мереж, а вони, у свою чергу, працюють як ідеальний маркетинговий інструмент для сайтів онлайн-геймінгу. На сайті BetBonus, пройшовши за посиланням https://betbonus.com.ua/casino/, можна знайти казино, яке відповідатиме всім переваги гравців.
Багато аналітиків намагаються докладніше вивчити питання, як впливають соціальні мережі на популярність онлайн-гемблінгу та залучення користувачів. Дослідницьку роботу проводять професори інститутів психології, а також фахівці у галузі статистики та аналітики.
Як перетинаються індустрії онлайн-гемблінгу та соцмереж
Онлайн-гемблінг став популярним з XX століття і не втрачає своїх позицій. Головним поштовхом розвитку цього способу розваги стала поява мобільних пристроїв та розповсюдження соціальних мереж. У сайтів онлайн-казино, є власні офіційні сторінки у всіх популярних соціальних мережах по всьому світу. Вони активно використовують їх для розміщення реклами для своїх потенційних клієнтів, а також реклами різних акцій та пропозицій.
Оператори геймінгу не можуть запропонувати казино-ігри на реальні гроші на найпопулярніших сайтах соціальних мереж. Проте на території деяких країн, зокрема Великобританії, геймінг дозволений. Топові оператори онлайн-гемблінгу пропонують програми соціального геймінгу, які доступні в iTunes Apps Store та Google Play.
Як соціальні мережі допомагають онлайн-гемблінгу?
Люди різного віку витрачають величезну кількість часу на різні соціальні мережі, вони можуть сидіти на цих платформах у робочий час, обід або просто вдома заради відпочинку. Багато хто використовують соціальні мережі для листування з друзями, новими знайомими та членами сім’ї. Додатково соціальні мережі все більше і більше сприяють бізнес-маркетингу та просування різних товарів.
За рахунок збільшення числа передплатників, казино розповсюджують рекламу, чим більше приваблює нових гравців. Азартні ігри в соцмережах стимулюють розвиток будь-якої людини яскраве бажання грати на реальні гроші. Хтось приходить до цього найближчим часом, а іншим потрібно більше часу на обмірковування. Також гравці знайомлять інших користувачів через друзів у соціальних мережах з тим, як грати у казино ігри. Дослідники виявили різке зростання геймінг-звичок у 3–5 разів від базового рівня з моменту підключення до рекламування соціальних мереж.
Додатково онлайн-казино залучають гравців за рахунок розповсюдження промокодів через соціальні мережі. Це також реклама, яка забезпечує користувачам можливість провести безкоштовні обертання.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Матеріал пропонується з ознайомчою метою особам, які досягли 21 року і не є рекламою азартних ігор. Також підкреслюємо, що азартні ігри є розвагою і участь в азартних іграх не може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі.