Гра S.T.A.L.K.E.R. 2, створена українською студією GSC Game World, має всі шанси стати основою для серіалу на платформі Netflix. У своєму інтерв’ю підприємець Максим Кріппа розповів про можливість адаптації цього популярного ігрового всесвіту до серіального формату. За його словами, наразі ведуться попередні переговори з представниками стрімінгової платформи щодо того, як можна реалізувати цей проєкт.
Про всі деталі інтерв’ю розповідає портал «Новини Запоріжжя».
Хоча офіційного підтвердження щодо початку виробництва серіалу ще немає, сама ідея викликала великий інтерес серед фанатів гри. Якщо перемовини з Netflix завершаться успіхом, цей проєкт має всі шанси стати одним з найбільш обговорюваних у світі серіальних адаптацій.
S.T.A.L.K.E.R. 2 має потенціал стати новим хітом, подібним до польського «Відьмака»
Максим Кріппа, інвестор, який активно підтримує розвиток другої частини Сталкера, впевнений, що гра має величезний потенціал для подальшого розвитку та розширення. За його словами, в найближчій перспективі команда розробників планує випустити не менше 2 доповнень (DLC), що додадуть нові сюжетні лінії та покращать ігровий досвід. Крім того, активно працюється над мультиплеєрним режимом, який має стати важливою частиною гри.
Кріппа порівняв перспективи S.T.A.L.K.E.R. 2 з досягненнями польського «Відьмака», який став не лише популярним, але й гордістю національної ігрової індустрії. «Відьмак» досяг рекордних результатів: більше 50 млн проданих копій, культовий серіал на Netflix і серія книг, які знову стали популярними завдяки проєкту.
Говорячи про S.T.A.L.K.E.R. 2, Кріппа підкреслив, що гра вже на старті показала вражаючі результати — за перші 36 годин після релізу було продано понад мільйон копій. Це свідчить про великий інтерес серед гравців по всьому світу. Інвестор впевнений, що S.T.A.L.K.E.R. 2 може не лише повторити успіх «Відьмака», а й стати довготривалим проєктом, який серйозно вплине на розвиток ігрової індустрії.
Одним із найбільш захоплюючих аспектів для Кріппи є потенціал перенесення всесвіту S.T.A.L.K.E.R. 2 на великі екрани. Наразі ведуться переговори з Netflix щодо створення серіалу, який може стати великим спільним проєктом із відомим стримінговим сервісом.
Оцінка успіху гри після релізу
Максим Кріппа поділився своїми враженнями від процесу створення S.T.A.L.K.E.R. 2, відзначивши, що команда GSC Game World працювала над проєктом без перерви, віддаючи всю свою енергію і час розробці, особливо в останні місяці перед релізом. Одним із ключових моментів було випустити гру у запланований день — 20 листопада, адже будь-яка затримка могла б негативно вплинути на моральний стан команди та призвести до емоційного вигорання.
Інвестор також зазначив, що команда була готова до можливих технічних проблем на момент релізу. Проте він наголосив, що баги можна виправити в оновленнях, на відміну від серйозних проблем з сюжетом або геймплеєм, що було б набагато важчим для коригування. В результаті, GSC Game World вдалося створити продукт, який справив на гравців велике враження та приніс їм позитивні емоції.
Максим Кріппа неодноразово наголошував, що головним чинником успіху стали важка праця, відданість та безмежна віра кожного члена команди в проєкт. Незважаючи на те, що після релізу в грі залишалися деякі технічні недоліки, студія швидко випустила перші патчі, що значно покращили якість гри та усунули основні проблеми.