В цьому переконався депутат обласної ради Аскад Ашурбеков, відповідаючи на запити громадян під час «прямої лінії».
Протягом години депутат надав додзвонювачам вичерпні відповіді та допоміг у розвʼязанні проблем, з якими звернулися громадяни до народного обранця.
Значна кількість питань стосувалася відновлення громад та можливостей отримання гуманітарної допомоги.
-Закликаю запоріжців більше користуватися гарячою лінією і звертатися до депутатів та представників влади. Тільки в такому діалозі можливо вірно вибрати пріоритетні напрямки роботи,- висловив переконання Аскад Ашурбеков.
Наразі звернутися до обласного центру контактного центру можна не тільки на телефон «гарячої лінії» 0 800 503 508, але й на більш сучасні канали зв’язку. Завдяки технічній підтримці від Проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» контакт-центр впровадив чат-бот у Телеграмі та Вайбері.
Перейти до чат-бота можна за посиланнями:
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram
Графік гарячих ліній можна знайти на сайті Запорізького обласного контактного центру.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради
Источник