Як погані співробітники руйнують хороший бізнес

Можна нескінченно вкладати кошти в розвиток компанії, але без сумлінних, мотивованих співробітників – усе це безглузда затія. Безвідповідальне ставлення до роботи може проявлятися в різних аспектах бізнесу, починаючи від зниження продуктивності і закінчуючи руйнуванням корпоративної культури. І це головна причина, через яку настільки важлива хороша програма адаптації, яка дає змогу якісно підготувати нового співробітника до майбутньої роботи.

Як руйнується бізнес

Для розуміння ситуації можна навести найпростіший приклад – ситуація, з якою стикався практично кожен. Покупець приходить у магазин за певним товаром, він зацікавлений у його придбанні. І в цей момент він стикається з хамством або повною відсутністю уваги з боку продавця – і вже пропадає всяке бажання щось купувати.

І цю аналогію можна застосувати до будь-якої сфери діяльності. Кінцевий споживач залишиться незадоволеним, якщо йому доводиться стикатися з такими проблемами:

  • постійні затримки у виконанні завдань;
  • підвищена кількість помилок і необхідність їх виправлення;
  • виготовлення бракованої продукції;
  • надання клієнтам некоректної або неповної інформації;
  • порушення термінів виконання замовлень;
  • низька якість послуг.

Погана робота лише однієї людини, як і нездатність працювати в команді та координувати свої дії з колегами, може призвести до серйозних проблем. У результаті, власник бізнесу втрачає клієнтів, а залучення кожної нової людини – це фінансові витрати. І набагато дешевше утримати вже наявних, ніж нескінченно вкладати великі суми в рекламу.

Програма адаптації для формування мотивованої команди

Уникнути подібних проблем допоможе ретельний процес відбору та найму кандидатів. Важливо приділяти увагу як професійним навичкам, так і особистим якостям майбутніх працівників. Не менш важливо задіяти онбордінг – набір інструментів, які допоможуть новачкові швидко освоїтися на новому місці, оперативно приступивши до виконання свого сегмента роботи. Адаптаційна програма має включати в себе:

  • профіль компетенцій;
  • структуровану програму навчання;
  • комбінацію теоретичної та практичної частини;
  • фінальну атестацію;
  • відеоуроки для можливості в будь-який момент оновити в пам’яті інформацію.

Наставництво і контроль за виконанням завдань допомагає своєчасно виявляти проблеми і вживати заходів для їх вирішення. Важливо встановлювати чіткі цілі та очікування, а також регулярно оцінювати результати роботи співробітників. А використання автоматизованої системи управління навчанням – LMS, допоможе зробити процес ще продуктивнішим. І через заданий час новий співробітник буде на 100% готовий до роботи і стане повноцінним членом команди.

Новини Запоріжжя