Голова Запорізької обласної ради Григорій Самардак провів «гарячу» телефонну лінію» з жителями області в Запорізькому обласному контактному центрі»

Протягом години свої запитання очільнику депутатського корпусу ставили  жителі Запорізького, Гуляйпільського, Чернігівського, Якимівського районів та міста Запоріжжя.

Вагома частина проблем, озвучених під час «гарячої» лінії стосувалася проблем житлово-комунального господарства, тарифів на послуги водо- та електропостачання. Так, жителька села Біленьке поскаржилася на високі нормативи використання питної води. Зверталися до голови обласної ради і з проблемами, які потребують правової допомоги. З Чернігівського району надходили запитання щодо організації роботи влади, медичного обслуговування  після об’єднання  територіальної громади, забезпечення ліками тощо.

Користуючись нагодою, голова обласної ради також цікавився у жителів області, що додзвонилися на «гарячу» лінію, їхньою оцінкою роботи обласного депутатського корпусу.

- Влада має бути відкритою для громади, й в цьому плані робота контактного центру для обласної ради -  надійний помічник, - прокоментував результати проведеної «гарячої лінії» Григорій Самардак. – Було приємно чути позитивні відгуки, але й проблеми, які були озвучені під час спілкування, також є важливими для розуміння ситуації в області, потреб громади, нагальних проблем, на які обласній раді слід звернути увагу. Всі озвучені питання взяті на мій особистий контроль і по кожному з них, громадяни отримають відповіді та рішення.

Нагадаємо, проект "Влада на зв'явязку з громадськістю" створено на базі КУ «Запорізькій обласний контактний центр»  у червні 2016 року. За цей час проведено 56 прямих телефонних ліній, в тому числі:

- з народними депутатами України -   41;

-з керівництвом та депутатами обласної ради – 31;

- з керівництвом облдержадміністрації – 16;

- керівництвом департаментів, управлінь та інших організацій - 6.

За словами директора КУ «Запорізький обласний контактний центр» Ольги Савенкової, «гаряча» телефонна лінія за рік роботи довела свою ефективність, із заявниками організовано зворотній зв’язок, усі вони отримують роз’яснення щодо вирішення озвучених проблем. Особливо активно користуються можливістю «телефонного звернення» до представників влади жителі віддалених сіл та районів області. За кількістю звернень на пряму «гарячу» лінію лідирують Більмацький, Оріхівський, Василівський, Гуляйпільський  райони та місто Запоріжжя.  

Дата публікації: 
14.07.2017